شنبه 8 / 6 / 1391برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : ahmad & saman


Rubik’s Cube مکعب روبیک نزدیک به 30 سال پیش برای نخستین بار وارد ایران گردید که اگرچه بسیار مورد توجه قرار گرفت ولی به سبب قیمت بالای آن کمتر کسی توان خرید آن را داشت و از همین روی نیز تب آن پس از چندی فروکش نمود و تا یکی دوسال گذشته که سری ازران قیمت و چینی آن وارد کشور گردید به بوته فراموشی سپرده شد ….
مکعب روبیک نزدیک 36 سال پیش در مجارستان و توسط پروفسور ارنو روبیک اختراع گردید و در سراسر کشورهای جهان مورد استقبال گسترده قرار گرفت . در سالهای نخست رواج مکعب روبیک ، عده کمی قادر به حل کردن آن بودند تا اینکه سرانجام یکی از دانشمندان ریاضی به نام جیمز جی. نورس توانست روش کاملا عملی و ساده ای را که توسط همه قابل اجرا باشد برای حل آن تشریح نماید و پس از آن نیز روشهای دیگری نیز ابداع گردید که در مقالات ، کتب و سایتهای بسیاری منتشر گردیده اند ….
جهت عزیزان علاقمند به مکعب روبیک دو
نرم افزار بسیار کم حجم و رایگان آماده کرده ایم که اولی تنها نمونه مجازی مربع روبیک میباشد که برای آن دسته از دوستان گرامی میتواند جالب باشد که به جای خرید نمونه حقیقی آن که کیفیت چندان مناسبی هم ندارد ترجیح می دهند از نرم افزار شبیه ساز آن استفاده نمایند . این نرم افزار تنها خود مکعب روبیک با امکان کلیه حرکات مجاز در آن می باشد و هیچ امکان اضافه ای در ان پیش بینی نگردیده است .
دومین
نرم افزار یکی از وش های حل مکعب روبیک می باشد که در چند مرحله می تواند حرکت لازم برای حل مکعب را ارائه نماید که عبازتند از پیاده کردن مکعب بر نرم افزار و دنبال کردن پله به پله مراحل حل.

راهنمای نصب :

هر دو نرم افزار Portable و کاملاً رایگان می باشند ولی دومین نرم افزار جهت اجرا نیازمند .NET Framework دو می باشد .

 

نوع فایل: exe
حجم: 605 کیلوبایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان